mandag 5. april 2010

PÅ HELL !!

No er PÅSKEN definitivt over.

Pulken er pakket vekk for denne gang. Pulk deby'en for gullet vårt var ikke den store sukkses'en. Mye grunnet været som vi har hatt her. Vi måtte pakke han godt inn og det likte han dårlig. Han liker seg best med armene fri og det skjønner jeg veldig godt.Det ble litt skriking og da fant vi ut at vi venter til det er bedre vær.Han er jo tross alt bare 10 mnd. Bedre med en positiv opplevelse i fint rolig vær enn tur i skikkelig ruskevær.

Vi skulle lage en snømann, men det ble noe helt annet..Vet ikke helt hva det ligner jeg!!!


Ferien har vært fantastisk fin tross været. Været kan vi ikke gjøre noe med uansett. Vi har vært på noen korte skiturer og er fornøyd med det. God mat og god drikke sammen med litt brettspill og påskenøttene. NRK's påskenøtter er et must her i hytta. Sendte inn løsning hver kveld og ventet spent kl 22.55 på om vi var trukket ut til å vinne påskekruset......men neida ingen krus hjemsendt til oss..
.




Både min kjære og jeg har fri også i morgen så vi parkerer bilen og setter oss på toget i morgen ettermiddag. Dagen i dag har vært den beste i hele påsken og da var det utrolig deilig å ha fjellet for oss selv. Vi gikk en deilig tur i mange timer og storkoste oss. Vindstille og mildt men uten sol.
Jeg må nok innrømme at jeg ser frem til å komme meg hjem og ta på meg joggeskoene og 'gå av' meg all påskegodtet.


Siden været har vært så som så, ble det til at jeg tok frem strikketøyet. Resultatet ble blandt annet disse skjønne eggevarmerne. Strikket og tovet. Fine ikke sant?


Nammm...boller ble også bakt og de var jammen gode også....(litt selvskryt er lov)




ØNSKER DERE ALLE EN RIKTIG GOD UKE!!
KLEMMER FRA MEG:-))

3 kommentarer:

  1. JA, eggvarmerne var flotte:)
    Buksa mi er trang iallefall, så jeg må også gå av meg noe gitt:))
    Synd med pulken men det kommer seg sikkert til neste år.
    Høres ut som du også har hatt ei grepa påske, herlig. Men så var det godt å komme hjem til våren også, finne fram hagemøbler å se plena:)
    Ha en super tirsdag, klem fra meg:)

    SvarSlett
  2. Like greit å vente med å sitte i pulk! Kjedelig hvis man tar skrekken.

    Ha en fin ny uke:)

    SvarSlett
  3. Takk for hilsen i bloggen min, det er selvfølgelig kjempehyggelig at du vil følge den. Håper du kan få noen strikketipd, strikking er en kjempefin hobby, nyttig også. Hilsen Judith

    SvarSlett