mandag 6. februar 2012

Har funnet DRØMMEHUSET vårt..

No går 
ALT
på skinner.

DRØMMEHUSET
ER
FUNNET
OG
KJØPT :-)
(av oss)...smiler nesten rundt!


Jeg har ikke noe annet bilde
enn dette fra kjøkkenet.
Hele annonsen ble slettet fra nettet samme dag som
vi kjøpte huset.

DRØMMEHUSET har ALT
jeg og drømmemannen har ønsket oss.
Størrelsen er helt perfekt....stort og deilig. Walk in closet, matbod, kjølerom,
2 gjesterom m bad (lykke), stort vaskerom, stort kjøkken m. Miele hvitevarer, vinskap...
Stor og romslig stue.....

Tomten er på 1,2 mål.

Beliggenheten er 
fantastisk.
40 min kjøretid ut av byen (Bergen), nærhet til sjøen, nydelig utsikt, solrikt.
Skal bli kjekt å se når Hurtigruten og all båttrafikken
kjører forbi.
Så no krysser vi fingre og tær for at vi vil trives ut på landet !

Gjett om vi GLEDER oss
til å sette vårt preg og forme huset til å bli 
VÅRT PERSONLIGE HJEM ?

Ønsker alle som er innom
en fantastisk fin uke.

Stor klem fra meg:-)

6 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye!!
    ser lekkert ut, og en flott utsikt :)
    Gleder meg til å se mere....
    så blir det vel nord for Bergen dere bosetter dere da...siden Hurtigruten siger forbi :)
    Lykke til!!!

    SvarSlett
  2. Det lyder bare skønt. Tillykke med det! :)

    Vi er også flyttet ind i drømmehuset nu. Stadig flyttekasser og mange ting, der skal ordnes, men dejligt er det!

    God uge til dig. Klem.

    SvarSlett
  3. Gratulerer ! Dette høreshelt fabelakig ut!
    Skjønner at smilet går rundt!
    Kos dere!! Klem!

    SvarSlett
  4. Gratulerer med nytt hus! Det ser kjempefint ut:)

    Ha en finfin kveld!
    KLEM

    SvarSlett
  5. Gratulerer .. ser så flott ut da .. tror nok det blir stor stas å innrede et hjem der ja :o)

    Ha ei superduper helg .. stor klem :o)

    SvarSlett
  6. Innom for å ønske deg en fin helg...og jeg vil gjerne ser mer!!!

    SvarSlett