tirsdag 2. august 2011

Brudekjolen

Selger min flotte
brudekjole.
Jeg har vært så heldig
 å få låne en
byste som jeg kledde brudekjolen min på.
Synes ikke noe om å legge ut brudebildene mine på nett,
så derfor denne løsningen. Jeg ble veldig fornøyd  med bildene, så får jeg håpe at
det finnes noen der ute som liker den så pass at de har lyst å ha denne på seg på
SIN
 store dag.
Jeg krysser fingrene for det.







No er mannen kommet i hus, så da får vi planlegge litt rundt
FERIEN :-))

Stor klem fra meg.

6 kommentarer:

  1. Den var lekker:) Ingen planer om å gifte meg på nytt, så lykke til med salget:))))

    God planlegging:)

    SvarSlett
  2. Så lekker, så denne må da virkelig noen falle pladask for!
    Lykke til, klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Regner med den får føtter å gå på .. :o) Du må ha sett fantastisk ut på din store dag :o)

    Lykke til med salg og ferieplanlegging - ha en super onsdag - klemmer :o)

    SvarSlett
  4. Åh så nydelig den var!!

    Ønsker deg en fin ferie :o)

    SvarSlett
  5. Hallo til deg igjen! Gleder meg å se at alt ser ut til å være i den skjønneste orden og at du fortsatt har tenkt å ha din drømmemann. :) Ellers ville du vel ikke ha gått til det drastiske skrittet å kvitte deg med kjolen. :)
    Flotte bilder av en flott kjole, men må skuffe deg, ikke noe for meg. Vet rett og slett ikke hva jeg skulle ha brukt den til. Riktignok går det igjen mot bryllup for meg og min bedre halvdel, gullbryllup. Da er det nok andre antrekk som teller. :)

    God helg til deg og dine og flotte dager fremover - hvor dere enn er i verden.

    SvarSlett