fredag 17. februar 2012

Bilder av DRØMMEHUSET

I dag har vi skrevet kontrakt...
litt sommerfugler i magen,
 men er veldig spent og klar.
1 april! overtar vi DRØMMEHUSET vårt.

Her er noen bilder.

Alt er hvitt inne og det er helt supert.
Vi vil nok male, tapetsere etter hvert.
Det er et godt utgangspunkt.


Gleder oss til å plante og gjøre det koselig utenfor.
Litt snekring blir det vel også etterhvert.






For noen måneder siden kjøpte vi
et nydelig ovalt gammelt eikebord med 4 stoler til.
Disse skal pusses og stelles litt og få lov å bo på dette kjøkkenet. 
Tror det blir superfint.


Soverommet er deilig med walk in closet og eget STORT bad..lykke




Flere bilder kommet etterhvert.


Gleder oss til å sitte her og nyte freden og nyte livet.

GOD HELG TIL DERE 
FLOTTE, FLINKE, KREATIVE BLOGGERE DER UTE.
Tusen takk for koselige hilsener.
STOR KLEM FRA MEG.

7 kommentarer:

  1. Wow, dette var virkelig drømmehuset! Det så direkte lekkert ut, og med utsikt til havet, herlig!! Gleder meg til å følge med å se hva dere gjør her, men det så perfekt ut!!
    Kos dæ masse i helga klem fra mæ;)

    p.s. du har ordbekreftelse på, og den er blitt pyton...

    SvarSlett
  2. Hei,
    Ok, hva gjør jeg da i forhold til denne ordbekreftelsen, noe jeg kan gjøre for å fjerne den? Jeg MÅ ikke ha den.

    SvarSlett
  3. Iiiik....for en drømmeplass og for et drømmehus:)) Så knallfint ut:) Dette vil jeg se mere av ja:))
    Hurtigruta passerer hos meg også kl. 14:45, på tur nordover, den sørgående passerer mens jeg sover.
    Fin lørdag til deg, klem fra meg:)

    SvarSlett
  4. Himmel .. dette var utrolig lekkert .. drømme drømme .. :o)

    Regner med planleggingen er i full gang og jeg gleder meg til å se det iverksatt .. :o)

    Håper du har en superfin helg - klemmer!!

    PS! Når det gjelder ordbekreftelsen - kan du se på Viola's blogg .. Refleksjoner;
    http://bjo-jo.blogspot.com/2012/02/merkelige-spamkoder.html

    .. hun har et innlegg som forklarer dette trinn for trinn .. :o)

    SvarSlett
  5. Guri malla....et lekkert sted dere har fått!!
    Kjusa dere :)

    SvarSlett
  6. Det ser rigtig godt ud - STORT TILLYKKE med jeres nye hus. Nu kommer vi altså snart til Norge og besøger jer :-)
    God weekend til jer begge.
    Knus fra Peter og Hanne i DK

    SvarSlett
  7. Så lekker,gratulere ☺ legger meg til som følger,gleder meg til å følge deg videre i drømmehuset ☺
    -Beate-

    SvarSlett