mandag 5. mars 2012

Vårlig uke.

Ønsker dere alle en en god og
vårlig uke.
Kanskje det er noen av dere som som 
kribler etter å gjøre hagen klar for
utesesongen?

Her i heimen er det TUSEN ting
som må gjøres. 
Og det resulterer i at minst mulig blir gjort.
(noen som kjenner seg igjen?)
Jeg jobber best og mer effektivt under tidspress.
Vi skal ikke begynne å flytte før 1 april og det er jo en evighet til.....!?




Frem til da nyter jeg dagene
med å planlegge og DRØMME om det nye 
huset vårt.

Hei fra meg:-)


4 kommentarer:

  1. Trivselsbilder:)
    Jeg skjønner du synes det er lenge til april..nesten ikke til å holde ut tenker jeg:)
    Ha vårlige dager, klem fra meg:)

    SvarSlett
  2. Skjønner godt at du drømmer ! Ønsker at dine drømmer går i oppfyllelse !
    Varme fine bilder!
    Klem fra bestemor!

    SvarSlett
  3. Vi er nok mange som jobber best under press .. noen ganger er det et under at man rekker tidsfristen :o)

    Men det er jo noe med å flytte fra et sted som har vært "hjemme" .. litt vemodig .. men samtidig er det jo veldig godt å tenke på at dere flytter til "drømmehuset" :o)

    Koselige bilder hos deg .. GG-koppene er fine å ha små planter i ..

    Kos deg og nyt .. og drøm .. blir så spennende å følge med på dette :o)

    Stor klem!!!

    SvarSlett
  4. Very informative, keep posting such good articles, it really helps to know about things.

    SvarSlett