torsdag 15. april 2010

HVITMALT HAGEBENK !

Lenge siden sist!
Jeg har hatt fri i 3 hele dager og bare koooost meg. Ganske deilig å være hjemme når man har fri sånn helt plutselig...
Ellers er det alltid avgårde til fjells, noe som også er utrolig deilig..


Kjøpte disse flotte putene i en herlig lilla farge, det ble ganske flott synes jeg.







Mandagen var jeg sammen med min eldste datter og barnebarnet hele dagen. Vi møttes tidlig for å spasere til Nesttun, en tur på ca 1 1/2 time. Nesttun er en bydel med et sjarmerende bilfritt torg.
Der koste vi oss i småbutikker og spiste deilig lunch hos Merenda. Merenda er et must når man er på Nesttun. De lager verdens beste suppe og olivenbrød..namm. Været var nydelig så maten ble inntatt utendørs.

Senere på kvelden dro jeg til LIVING for å snope meg denne flotte benken. Ringte på forhånd og de ville holde av den siste benken til meg...Jeg har alltid ønsket meg en sånn benk. Prisen var til å leve med også, så da var det lett å bestemme seg.



Dag to av fridagene mine var jeg sammen med yngstejenten min. Vi våknet til et fantastisk nydelig vær og skulle treffes i byen. Vi gikk og storkoste oss å var innom små litt gjemte butikker, for det meste i bruktbutikker og interiørbutikker. Jeg fikk ny *brukt* jakke og hun en nyselig silketopp. Kjøpt hos en ny bruktbutikk som heter LITT BRUKT. Butikken blir drevet av en hyggelig eldre dame med sans for kvalitet.
Lunch utendørs på Kafe Opera, deilig salat og rødvin...herlig på en tirsdag formiddag.
Dag tre hadde jeg bestemt meg for å ordne og styre på hjemme. Huset skrek etter en skikkelig vask. Godt å få gjort det også når man har fri og god tid..selv om det er rimelig kjedelig.
No er det avgårde igjen på jobb. På med hjelm og kjørehansker, VESPA'en er min beste venn for tiden..
HA EN SUPER DAG ALLE DER UTE:-)

3 kommentarer:

  1. Den benken skjønner jeg du måtte ha:)) Kjempefin var den. Lekre puter:)

    Høres ut som 3 perfekte fridager. Barn, barnebarn, shopping, god mat og vin...kan det bli bedre:))
    Ha en fortsatt toppers dag, klem fra meg:)

    SvarSlett
  2. Deilig med noen ekstra fridager :o) Ser du har fått utnyttet dem godt. Kjempefin benk da - så koselig utenfor hos deg nå.

    Ha en fin jobbeøkt - klemmer!!

    SvarSlett
  3. Dejlig bænk og skønne puder. Jeg har også en svaghed for hvidmalede havemøbler og bænke især! :0) Ser hyggeligt og sommerligt ud.
    Lyder til du har haft nogle dejlige dage med dine barn!
    Klem fra Megan

    SvarSlett