søndag 25. april 2010

NY UKE- NYE MULIGHETER



Jeg liker å lese litt i en bok eller bla litt i et interiørblad når jeg legger meg. Da er utrolig nok (liker ikke å inrømme det, men) BRILLER eller forstørrelseglass noe jeg er blitt 100 prosent avhengig av. Så om dagen har jeg gjemt de i denne First Aid boksen som jeg fikk i bursdagspresang fra min yngste datter for noen år siden. Sammen med brillene ligger også en penn, lipsyl, håndkrem og ALARMEN min..






Alarmen er min store trygghet. Synes at denne lille 'dingsen' er helt GENIAL. Den kan jeg koble på når jeg skal sove og vite at den utløses om noen vil inn. Den har også en annen funksjon som at jeg kan sende en stille alarm til vaktselskapet når jeg føler meg utrygg. Det er betryggende.



I gangen henger denne koselige fyren, han passer på så godt han kan..

No tenker dere sikkert at jeg er en skikelig pyse, og det er jeg faktisk blitt etter inbruddet og 'sniking' i nabolaget. Men med alarmen føler jeg meg som sagt 100 prosent trygg...og det føles ganske deilig.

No er det tid for å finne frem disse brillene og lese ROM 123 på sengen...
ØNSKER DERE ALLE EN FIN NY UKE :-)
KLEM FRA MEG

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar