onsdag 29. februar 2012

NYE MØBLER

I dag har jeg vært i byen 
og prøveligget! senger.
Duxiana sine senger har stått lenge på 
drømmelisten...og ja, de er bare helt
råfine og knallgode
 (hvis jeg kan si det etter å bare ha prøveligget den?)

Er det noen der ute som har noen erfaring med disse Dux sengene?
Tar imot tips og erfaringer med STOR TAKK.
Om 2 uker feirer de 10 års jubileum her i Bergen og da er det litt å spare.


Denne sengen (vet ikke om det er en Dux) er fra Clarion Hotel Sign i Stockholm
Et fantastisk stilig hotel som vi bodde på for 2 år siden.



her er jeg på shopping i Frankrike i sommer....aj aj..lengter etter solen og varme.
Sandaler og tynn bluse...

Det er ikke bare seng som 'må' kjøpes til 
DRØMMEHUSET.
Vi flytter fra et lite rekkehus og trenger dermed 
flere (smiler) møbler.
Meg og drømmemannen har trålet ALLE møbel-interiør butikkene
i BERGEN by.
Mye fint og dyrt- mye dårlig og billig..sukk..

Jeg får ta meg noen runder til mens mannen er i Oslo.
Vi vet at drømmemøblene er der ute et sted og de
  SKAL VI  NOK FINNE.


TUSEN TAKK for knallfine tilbakemeldinger
 ang. drømmehuset vårt.
Vi storgleder oss.

Ha en super fin kveld
Klem fra meg:-)

4 kommentarer:

  1. Kjenner ikke til denne sengen, men vi kjøpte faktisk seng på Jysk, den dyreste den gangen, og er kjempefornøyd med den...har litt å si overmadrassen du velger også;)
    Skjønner du har mye å glede deg til:)
    Ha ei god uke videre, klem fra mæ;)

    P.s du har den vanskelig ordbekreftelsen på;)

    SvarSlett
  2. Tror jeg har fikset det no..
    Kan du som leser dette og som vil skrive en kommentar gi meg en beskjed om ordbekreftelsen er borte?
    På forhånd, tusen takk:-))

    SvarSlett
  3. Har ingen erfaring med disse sengene....kjøpte min på Jysk...som tovepia...har faktisk kjøpt to store senger der...og de er en fryd å ligge i :)
    *så gøy nå å shoppe til det fine huset ditt :)

    SvarSlett
  4. I certainly agree to some points that you have discussed on this post. I appreciate that you have shared some reliable tips on this review.

    SvarSlett