torsdag 29. april 2010

OLJE TIL EIK BENKEPLATE

OVERGANG FRA FLIS TIL UBEHANDLET HELTRE EIK
Jøss for en overgang, alt må planlegges med tanke på hva som settes ned hvor på benkeplaten.
Leser på nettet ang. behandling av benken. Noen skriver at det er VIKTIG å olje den på begge! sider før den taes i bruk??? Hva når benkeplaten er skrudd fast og ikke kan behandles på begge sider? Jeg kjenner at jeg blir litt nervøs for at det ikke skal bli optimalt.
Er det noen som har noen erfaringer/ tips ang oljet benkeplate av eik?

Noen ganger kunne jeg ønske meg et liv der slike ting ikke eksisterer, tenke seg til å bruke mye av energien sin på å gruble over hvilken olje som er best og hvordan den skal påføres for å bli optimal ???  Vi (eller jeg) er litt rar, men SÅNN er det, og det vil vel alltid være sånn. Tenke seg til å sette seg på taket på et luksus hotel i Stockholm og bare nyte livet og være fri som fuglen...................
Nei no må jeg ut å handle olje og høre med de proffe på markedet, det finnes vel noen proffe med rette kompetansen og vel??
HEI HÅ og KLEM FRA MEG:-))

2 kommentarer:

  1. Håber du fandt den rigtige og gode olie :0)
    Jeg er bedst til at lade andre om den slags, men ellers må man jo stole på fagfolkene!
    Ha' en fin dag!
    Klem fra Megan

    SvarSlett
  2. Her har jeg gått glipp av endel innlegg i min bloggtørke! Olje og benkplate skal jeg ikke gi råd om, håper en fag"mann" kan hjelpe deg. Skulle gjerne malt kjøkkenet hvitt selv...det er jo lekkert:)
    Bloggen din ble kjempefin med store bilder:) Grattis:)
    Lykke til med benkplata, klemmer fra meg:)

    SvarSlett