søndag 11. mars 2012

Kult kunst

Må bare vise
  dere noen bilder som jeg har kjøpt.
(beklager veldig dårlig kvalitet da bildene er tatt m mobilen inne i burikken)

Jeg ble utrolig begeistret med det samme jeg så de.
Disse blir skikkelig flotte på veggene i drømmehuset..
Mr Jordal skal få henge i gangen og ønske familie og venner
VELKOMMEN.


Bildet er trykket på akryl plate med plexiglass.
Dette bildet har Øyvind Sand laget. (far til Vebjørn og Aune)


 Dette er signert og laget av Marianne Aunli.
Bildet er trykket på en aleminiumplate. Knalltøft.


Potrettet av Helge Jordal, i liove it.
Dette er helt rått (synes jeg) 

Bildene er store og gjett om jeg gleder meg til 
å få de opp på veggene?

La det være sagt med en gang så var drømmemannen
med men han var veeeeldig skeptisk.
Men der kom til kort.
Jeg hadde bestemt meg for at disse skulle være med hjem.
Dermed basta..hi hi

Bildene er kjøpt HER



I går feiret vi lille skjønne Jakob 
som fylte 1 ÅR
Han er bare så god <3

No står det atter en ny uke for døren.
Her i heimen er det pakkingpakkingogatterpakking.

GOD UKE TIL ALLE DERE 
og tusen tusen takk for koselige hilsener.
Jeg blir SÅ GLAD:-)

6 kommentarer:

  1. Kjempefine bilder til Drømmehuset - og herlig bursdagsgutt!Ha en fin uke med pakking....! Klem

    SvarSlett
  2. De var utrolig flotte .. :o) Jeg likte også Jordal-portrettet veldig godt .. har litt sansen for ham som skuespiller .. har faktisk vært på pub sammen med han også .. for evigheter siden .. artig fyr :o)

    Grattis til Jakob .. søtnos .. :o)

    Ha en flott ny uke - og pakke-tid :o) Klemmer!!

    SvarSlett
  3. I dag dukket "Drømmedama" opp for mitt åsyn igjen. Skal tro hvordan hun har det? Ikke annet å gjøre da enn å ta en liten sjekk. :)

    Ser at trenden går samme veien for "drømmemenn" i alle lande. Ikke noe nytt det, for meg. :) Men her må jeg få skyte inn - Hvordan i all verden går det an å sette armer og bein i bevegelse for å hindre at en så ufarlig "fyr" som Helge Jordal kommer inn i stua og på veggen? Og i en så uskyldig form som dette? :) Sjarmerende bilde synes jeg og av en skuespiller med like stor interesse for meg som flere her under kommentarer har tanker om. Og mange flere med oss.

    Ha fine drømmefulle dager fremover! Og ta deg ekstra godt av "drømmemannen", så går det seg nok til etter hvert. :)

    SvarSlett
  4. Stilige bilder....og en skjønn bursdagsgutt :)

    Lykke til i flyttingen !!

    SvarSlett
  5. Heisan =))

    Gratulerer du er den heldige vinner av to timers interiørkonsulent tjeneste fra Room Design...
    Send meg adressen din så skal jeg formidle dette videre..

    merk mailen med Room Design.

    kundepost@dengronnebaljen.no

    Så utrolig flott dere bor nå.. nydelig utsikt =))

    hilsen Kerstin

    SvarSlett
  6. Blogging is the new poetry. I find it wonderful and amazing in many ways.

    SvarSlett