tirsdag 23. mars 2010

LYKKE...



Det er veldig forskjellig fra dag til dag om hva som gjør meg i godt humør.
Dagen i dag gledet jeg meg veldig til å gå på jobben for å treffe mine kjære kollega.
Det er jo ikke alltid man gleder seg til å gå på jobb...men som sagt så var dagen i dag en sånn dag. Når jeg tenker meg om så er jeg ganske priviligert som har sånne dager.



Da jeg satt i bilen hjem fra en kjekk vakt på jobben, gledet jeg meg veldig til å komme hjem til tomt hus!!! pussig, men sånn er det av og til. Så her er jeg foran pc'en og gleder meg til å legge meg i min deilige seng, helt alene!
Da er det herlig å ha et HELT NYTT interiørblad på nattbordet som venter på MEG.



Men før jeg legger meg må jeg tenne noen stearinlys, sette meg i godstolen og la skuldrene senke seg......
Konklusjonen på dagen i dag så har denne vært superflott. Må også nevne at dagen har inneholdt en god tur i høyt tempo og sist men ikke minst så har jeg vært innom gullet til mormor:-))
HÅPER DAGEN OG DAGENE FREMOVER BLIR GODE FOR ALLE:-) (natta)

3 kommentarer:

  1. Høres ut som en super dag:)

    Jobber du ikke lenger i ind. bhg?

    SvarSlett
  2. Det er slike små gleder som gjør hverdagene gode og det er viktig å tenke over de tror jeg:)
    Nyt onsdagen også, klem fra meg:)

    SvarSlett
  3. Koselig innlegg!

    Å være for seg selv innimellom er godt .. tror alle trenger det :o)

    Jeg er alene i kveld og skal nå ta natta!

    SvarSlett