lørdag 24. oktober 2009

EN TITT INN I SKAPET.

Denne flotte vasen kjøpte jeg for 20! kr, synes denne blåfargen blir så flott når lyset skinner direkte på. Den små skålen er en Kosta Boda som vi fikk i når vi giftet oss.


Rørstrand, Sweden ,Blå Ros. Denne kjøpte jeg på samme sted for 75! kr. Den er helt feilfri, ikke en ripe eller skår i. Et kupp.
Synes den er bare så vakker, håper å finne noen kaffekopper i samme serie.


Hadeland skål, nydelig. Julepresang for noen år siden.Denne blir flittig brukt til å ha fruktsalater i.


Denne grønne vasen stod så gjemt og ensom borte i en mørk krok i bruktbutikken at jeg ikke så hvor flott den egentlig var. Betalte 20! kr og den var min. Må si at jeg er blitt veldig glad i den. Føles litt som den "stygge andungen" som har fått et nytt liv. Grønnfargen er jo en fin kontrast til det blå.

Ha en koselig lørdag.


3 kommentarer:

  1. Ja, det er nydelig med blått....selv om alt "skal være" i duse farver for tiden, må jeg alltid ha litt blått innimellom.
    Ha en deilig søndag!
    Klem, M

    SvarSlett
  2. Et godt tips å gå i bruktbutikker.
    Man kan finne en hel del skatter der. Og klare å se en gjenstand i alt mulderet er godt gjort. Jeg har også klart å finne noen skatter. Som f.eks en nydelig kommode som skal pusses opp.
    Flott blogg, drømmedama!

    SvarSlett
  3. flott vase og skål! fine kontraster i formene. men må si der er ingen kontrast i fargene blå og grønn....kontrast fargene er; rød-grønn, blå-oransje og gul-lilla...:) ha en fin dag.

    SvarSlett