mandag 26. oktober 2009

BARNEROM


"Ny" seng, kjøpt via Finn. Vi har gjort om det ene gjesterommet til barnerom. Barnebarnet er blitt 5 mnd og vi er VELDIG klar for en liten overnattingsgjest som passer i sengen. Ny madrass, dyne og skjønt sengetøy er på plass. I februar blir vi stolte besteforeldre til enda en gutt.Er det rart vi
lager barnerom?




Jeg er veldig usikker på om veggene skal bli hvite. Fargen som er passer egentlig veldig bra til et barnerom. Må nok i tenkeboksen en stund før jeg tar det endelige valget. Hva mener dere?

Ingenting er gjort utenom å bytte ut en vanlig rammemadrasseng med en barneseng. Gleder meg til "pynte" med litt barneting. Skal male en flott tallerkenhylle som jeg skal ha barnebøker i. Har en del bøker som er lagret på loftet etter våre barn.

Ha en deilig dag der ute....(her skinner solen).

1 kommentar:

  1. hei drømmedama:)
    ett kjempe koselig barnerom var det! der kommer nok de små til å stortrives, det er jeg sikker på!
    farge? hmm, vanskelig... enig i at blåfargen passer bra til gutt, men selv liker jeg det bedre hvitt. Og kansje er det en jente som kommer neste gang? hvem vet.. :)
    En god dag til deg også

    SvarSlett