tirsdag 24. januar 2012

Jeg er så glad..

Joohoo....

Jeg har fått meg 
MacBook Pro.
I bagasjen hjem fra ferien
i USA lå altså denne herligheten.

Vi kom hjem i går etter å ha tilbragt
16 dager i statene, Texas.
Min snille, flotte mann og kjæreste overrasket
meg med å kjøpe en Mac til meg.
(en sånn har jeg ønsket meg leeeenge)

Jeg har ikke rukket å laste ned bilder enda så dette er bare en test.
Dermed gamle bilder som er brukt på bloggen før..


Gleder meg som en unge til å sette meg inn i denne Mac verdenen og lære meg den å kjenne.


Litt vinterstemning.


No kan jeg endelig være litt mere aktiv i forhold til bloggingen.
Tror dette blir bra jeg!

Håper dere alle har det fint der ute.

VI SEES
STOR KLEM FRA MEG:-)

3 kommentarer:

  1. Grattis:) Nydelig vinterbilde!!
    Ha en fin uke, klemmings:)

    SvarSlett
  2. Grattis!! Skjønner flere foretrekker Mac, har aldri prøvd den, men den er sikkert topp;)
    Kaldt her også, så idag skal jeg sysle innomhus;)
    Nyt dagen, klemmings;)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med nyervervelsen !
    Flotte bider ! Takke for koselig kommentar!
    Klem fra bestemor!

    SvarSlett