fredag 29. juli 2011

DRØMMER..


Hvordan staver man kjærlighet?
spurte Nasse Nøff.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den,
svarte Ole Brum.

Denne uken har 
vært
 så
uvirkelig på alle måter.
  




Dagen i dag
har jeg hatt fri og bare kost meg
ute i hagen.




Godt å bare rusle ute
 blant
blomster
og vakre farger.






Når jeg er ute
og koser meg tenker jeg
på denne uken og hva den har gjort med oss.





JEG ER UTROLIG STOLT AV LANDET MITT
OG
 UTROLIG STOLT OVER Å VÆRE NORSK

No er tiden inne for å spre kjærlighet
til alle våre medmennesker.

Og ikke minst,
leve ut drømmene våre!

ØNSKER DERE ALLE EN
GOD HELG :-)

4 kommentarer:

  1. Ja, jeg er heldig som er norsk. Vi er et samholdt land:)
    Nyt hagen og nydelig flora....klem fra meg:)

    SvarSlett
  2. Man finner sitater for enhver anledning i Ole Brum og vennene hans :o)
    Det er godt å ha litt "stille-tid" til ettertanke i disse dager. Kjenner på det selv også - at det er godt når det er stille - godt når man får sitte i fred med tankene sine. Får man gjort noe kreativt eller nyttig samtidig er det jo et lite pluss. Det er jo viktig å få landet i gang igjen. Man kommer aldri til å glemme - uansett.

    Håper du får ei fin fin helg til tross for alt som har skjedd - stor klem fra Torilpia :o)

    SvarSlett
  3. Så sant.....
    Denne uken har det vært mye tanker ja.....også om hvor heldige vi er!

    Ønsker deg en fin helg !

    SvarSlett
  4. Man staver ikke kærlighed, man er kærlighed! Tiden er inde til at være kærlighed og give den videre.

    Stor kærligt klem til dig. :)

    SvarSlett