fredag 3. juni 2011

EN FANTASTISK DAG !

OH HAPPY DAY !
Dagen idag har vært ganske så bra.
Tilnærmet sommertemperatur og gløtt av SOL.
Kjenner at energien stiger i takt med gradestokken.
Det er en fantastisk god følelse.


sånn vil vi ha det.

lenge siden markisen har vært nede, måtte det bli hver dag...

Denne helgen er min jobbehelg.
Det er helt greit for jeg koser meg på jobben.
Tenker ofte på hvor heldig jeg er som har en jobb og at jeg i tillegg koser meg
og synes at det er kjekt å gå på jobb. Det er ikke alle som kan si det samme, desverre.

Ønsker dere alle en SOLRIK og GOD helg!
ps. veldig, veldig kjekt å titte innom til dere.

Hei fra meg :-)

3 kommentarer:

  1. Dejligt med stigende temperaturer og snarlig sommer. Her er det faktisk sommer. Lige nu. Jeg nyder det. Også selvom jeg er blevet forkølet! ;)

    God arbejdslyst. Så skønt at du kan lide dit job. Det er jo meningen! :))

    Knus

    SvarSlett
  2. Heisann!!
    WEr så deilig med sol...og finner man seg en lun krok er det bare nydelig!!
    Har vært på jobb i dag...men i morgen skal solen nytes håper jeg :o)

    SvarSlett
  3. Sol sol kom igjen, solen er min gode venn!
    Det var en liten smakeprøve vi fikk her i Bergen. Forhåpentligvis kommer den tilbake og blir litt (les mye) lenger neste gang!

    SvarSlett