torsdag 2. september 2010

HØST PLANTING...

I går dro meg og min mor på Plantasjen
for å kjøpe noen nye planter.

Åååå det var så mye fint der....
For en som ikke har grønne fingre ble det kjøpt
noen enkle. Hva de heter vet jeg ikke men de skulle
være lettstelte.
Litt lyng ble det også.

Solen skinner her i Bergen og det er så deilig.
Sengetøyet er vasket og henger ute, dyner og puter på lufting.
Badene er vasket ,
og det lukter nyvasket i heimen.
No skal jeg lage meg litt lunch før jeg begynner
plantingen.

Denne dekorasjonen fikk jeg av min mamma:-))




Denne måtte bare bli med hjem og inn i stuen....tenkte først på hvit men synes denne fargen var VAKKER.

Ha en fin dag der ute.
Det skal jeg...
Klem fra meg:-)

5 kommentarer:

  1. Å så fine høstplanter:) De pynter virkelig opp. Sola skinner her også, herlig:)
    Ha en fin dag, kos dæ:) Klem fra meg:)

    SvarSlett
  2. Så herlig å ha planter ute en stund til, jeg må visst skifte ut mine druknede sommerplanter:)
    'Ha en super dag, det var sannelig lekkert hos deg!
    klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Sikke nogle skønne farver. Høstplanter er flot.
    Der er ikke noget som nyvasket sengetøj (og i det hele taget), når det har hængt ude i vinden. Friskheden når søvnen ;-) Dejligt dejligt.

    Håber du har haft en skøn fridag. Det lyder da sådan.

    God klem fra mig.

    SvarSlett
  4. For noen lekre farger !
    Håper du får ha sommeren en stund til!
    Klemfra bestemor!

    SvarSlett
  5. Så fint det ble! Her er det nok også på tide med en tur til Plantasjen, for sommerblomstene har stort sett gjort sitt. Jeg fikk rensket opp litt i potter, kurver og urner idag, og må "fylle på" litt med høstplanter. Din Plantasje-tur får bli min inspirasjon! :)

    Riktig god helg!
    Klem
    June
    Nostalgi & Skriverier

    SvarSlett