fredag 11. desember 2009

JULEVERKSTED

For noen uker siden inviterte min kjære mor meg, mine to skjønne jenter og min søster til julekortverksted.
Vi storkoste oss alle sammen. Kortene og til/fra lappene ble riktig så flotte. Men jeg må jo innrømme at bare det å komme sammen er det aller viktigste og veldig berikende. Sitte rundt et bord og små prate om alt og ingenting som opptar oss er givende. Jeg elsker slike små intime samlinger av mennesker jeg bryr meg om.

I skrivende stund er det ikke lenge siden jeg kom hjem etter en lang kveldsvakt. Klarer ikke å legge meg, må liksom 'lande' først.Bare en liten påminnelse på tampen, jula varer helt til påske!!!!


ØNSKER DERE ALLE EN KOSELIG (og stressfri) HELG.

1 kommentar:

  1. Sånne anledninger er verdt å ta vare på .. kose minner og flotte produkter. Søsteren min og jeg satt sist jul .. men i år er hun så opptatt på jobb og ser seg ikke råd for å makte det på kveldstid eller helg. Men jeg har allikevel tatt meg tid til å lage en del tags og fyrstikk-esker etc .. men helt klart mye mer moro å gjøre det sammen med andre. Kanskje neste jul igjen??

    Kos deg disse førjulsdagene - klem fra meg!

    SvarSlett